- Aktualności
- Strona główna
- ODPADY KOMUNALNE
- Nasza Gmina
- Samorząd
- Informator
- Zainwestuj w gminie
- Multimedia
- Turystyka i Rekreacja
- Katalog Firm
- Konkurs kulinarny
- Projekty Unijne
- Projekty dofinansowane z budżetu państwa i z państwowych funduszy celowych
Konsultacje społeczne w sprawie projektu statutów sołectw
11.08.2021
W dniach od 13 sierpnia do 27 sierpnia 2021 r. odbędą się konsultacje społeczne w sprawie projektu statutów sołectw z terenu Gminy Czarny Bór. Celem konsultacji jest zebranie uwag i opinii mieszkańców Gminy w sprawie rozwiązań organizacyjnych i prawnych przyjętych w projekcie uchwały dotyczących statutu sołectw. Konsultacje podzielone są na poszczególne sołectwa, dla których został przygotowany projekt nowego statutu, a do udziału w konsultacjach uprawnieni są mieszkańcy danego sołectwa. W ramach konsultacji mieszkańcy mogą zgłaszać opinie i wnioski, poprzez wskazanie konkretnych propozycji zmian w treści projektów statutów, uzupełnień i doprecyzowania zapisów umieszczonych w udostępnionym formularzu. Projekty statutów są dostępne w formie: a) wyłożenia do publicznego wglądu w formie papierowej u sołtysa w poszczególnych sołectwach, b) wyłożenia do publicznego wglądu w formie papierowej w Urzędzie Gminy – Biuro Podawcze, pok. Nr 1, c) publikacji projektu uchwały w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy http://bip.czarny-bor.pl/. Składanie opinii i wniosków do projektu statutu odbywa się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: gminy biuro.podawcze@czarny –bor.pl, w terminie od 13 sierpnia 2021 do 27 sierpnia 2021 roku.
Treść statutu - kliknij tutaj
Formularz zgłaszania wniosków i opinii - kliknij tutaj