Czarny Bór
- gmina ludzi z pasją
BIP
data

DYSTRYBUCJA WĘGLA DLA MIESZKAŃCÓW
21.10.2022

W związku z rozpoczętym procesem legislacyjnym ustawy, umożliwiającej samorządom dystrybucję węgla, Gmina Czarny Bór rozpoczęła proces przygotowywania różnych wariantów rozwiązań, mających na celu zapewnienie zainteresowanym mieszkańcom niezbędnych dostaw węgla, w przypadku dostępności tego surowca na rynku.

Zgodnie z pismem Wojewody Dolnośląskiego z dnia 20.10.2022 prosimy o złożenie:

INFORMACJI DOTYCZĄCEJ ZAPOTRZEBOWANIA NA OPAŁ:

GROSZEK/ORZECH/MIAŁ

Do dnia 25 października 2022 r. do godz. 1200 w Urzędzie Gminy Czarny Bór pokój nr 12 lub emailem na adres srodowisko@czarny-bor.pl

Informacja o zapotrzebowaniu na opał musi zawierać:

1. Imię i Nazwisko

2. Adres zamieszkania

3. Nr telefonu lub adres poczty elektronicznej

4. Ilość i rodzaj opału: groszek/orzech/ miał

5. Informacja, czy wnioskodawca dokonał już zakupu preferencyjnego wraz z podaniem ilości paliwa stałego nabytego w ramach tego zakupu preferencyjnego.

6. Oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej.

 

Zgromadzone  w ten sposób informacje pomogą nam wstępnie oszacować skalę potrzeb uprawnionych osób zainteresowanych zakupem węgla w ramach tzw. Zakupu preferencyjnego. Przekazanie w/w informacji nie jest równoznaczne ze złożeniem ostatecznego zapotrzebowania. Ilość węgla dostępnego dla jednego gospodarstwa domowego będzie określać stosowne rozporządzenie oraz wzór wniosku.

W chwili rozpoczęcia przez Gminę Czarny Bór sprzedaż i dystrybucję węgla koniecznym będzie złożenie właściwego wniosku o zakup węgla w preferencyjnej cenie. O dalszych szczegółach będziemy informowali na bieżąco.

Do pobrania:

Informacja

« powrót