- Aktualności
- Strona główna
- ODPADY KOMUNALNE
- Nasza Gmina
- Samorząd
- Informator
- Zainwestuj w gminie
- Multimedia
- Turystyka i Rekreacja
- Katalog Firm
- Konkurs kulinarny
- Projekty Unijne
- Projekty dofinansowane z budżetu państwa i z państwowych funduszy celowych
Program usuwania azbestu
26.10.2022
UWAGA!!!
Szanowni Mieszkańcy Gminy Czarny Bór,
osoby zainteresowane sfinansowaniem likwidacji wyrobów zawierających azbest, zapraszamy do składania wniosków w Urzędzie Gminy w Czarnym Borze - w terminie
do 28 lutego 2023 r.
Komplet druków można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy
w Czarnym Borze lub osobiście w siedzibie Urzędu – ul. Główna 18, w godzinach pon. – 7:00 – 15:00, wt. -7:00 – 16:00, śr. – czw. – 7:00 – 15:30, pt. 7:00 – 13:00, pok. nr 12, tel. 74 8450139 wew. 33.
Jednocześnie informujemy, że dofinansowanie w/w zadania uzależnione będzie od otrzymanej przez gminę Czarny Bór dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.