Czarny Bór
- gmina ludzi z pasją
BIP
data

Program usuwania azbestu
26.10.2022

UWAGA!!!

Szanowni Mieszkańcy Gminy Czarny Bór,

osoby zainteresowane sfinansowaniem likwidacji wyrobów zawierających azbest, zapraszamy do składania wniosków w Urzędzie Gminy w Czarnym Borze - w terminie

do 28 lutego 2023 r.

Komplet druków można pobrać ze strony Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy

w Czarnym Borze lub osobiście w siedzibie Urzędu – ul. Główna 18, w godzinach pon. – 7:00 – 15:00, wt. -7:00 – 16:00, śr. – czw. – 7:00 – 15:30, pt. 7:00 – 13:00, pok. nr 12, tel. 74 8450139 wew. 33.

Jednocześnie informujemy, że dofinansowanie w/w zadania uzależnione będzie od otrzymanej przez gminę Czarny Bór dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

 

« powrót