Czarny Bór
- gmina ludzi z pasją
BIP
data

Fundusz Sołecki na 2017 rok
25.07.2016

 

Fundusz Sołecki to środki wydzielone z budżetu gminy na każde sołectwo pozwalające na realizację tych inwestycji, które wskażą mieszkańcy. Ta oddolna inicjatywa dająca możliwość decydowania w ramach określonych środków, jaka inwestycja powinna być zrealizowana w sołectwie lub kilku z nich. 

W celu aktywizacji mieszkańców naszej Gminy w tym roku postanowiliśmy przeprowadzić szeroką kampanię informacyjną i dać możliwość zgłaszania swoich propozycji nie tylko na wrześniowych zebraniach wiejskich, ale już dużo wcześniej, bo przez cały miesiąc SIERPIEŃ. Inwestycja finansowana z Funduszu Sołeckiego musi spełniać określone wymagania formalne: 1. zadanie własne gminy (zgodnie z art. 7 ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym), 2. służy poprawie warunków życia mieszkańców, 3. jest zgodna ze strategią rozwoju gminy (do wglądu na stronie www.bip.czarny-bor.pl w zakładce Strategia Gminy). Wnioskowane zadanie musi być zgłoszone na stosownym formularzu, który można pobrać w siedzibie Urzędu Gminy (Biuro Podawcze, Parter),  u sołtysa lub przesłać elektronicznie na adres email biuro.podawcze@czarny-bor.pl Na wypełnione formularze czekamy do 31 sierpnia 2016 roku. Wszystkie propozycje złożone na odpowiednim formularzu i spełniające wymogi formalne zostaną poddane pod głosowanie na wrześniowych zebraniach wiejskich. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt z Urzędem Gminy pod nr telefonu 74 8450-139 wew. 22.

        Jeśli masz pomysł, nie wahaj się wypełnić wniosek i zmienić
wygląd Twojego sołectwa!

Wystarczy wypełnić formularz, a Twój pomysł ma szanse na realizację!

 Masz realny wpływ na inwestycje w Twojej gminie!

 

Formularz

« powrót